onsdag 1 april 2009

Här var länge sedan man skrev några rader..

Mycket har hänt. Jag har gått och blivit Nyköpingsbo, i en trea med en karl som jag så länge hållit kär. Flyttat från Norge och fällt masssvis med tårar över mina gryn som jag lämnade kvar i gjövik, sara och heidi samt mina underbara damer på CC-mat, jag har festat och dessutom kommit igång med träningen :)
Och för första gången i mitt liv är jag den jag alltid velat vara! Mig själv ända ut i fingerspetsarna.

Eftersom jag är så usel på att blogga har jag beslutat mig för att göra detta till min träningsblogg (absolut inte för att glänsa med hur duktigt jag tränar eller hur sunt jag äter för det vet alla som känner mig att jag inte gör, utan för min egen skull som pepp och motivation till att orka träna vidare)

Dagen Träning
Dans mix pass samt löpning & styrka i gymmet.

Inga kommentarer: