måndag 16 juli 2007

Sitter just nu på balkongen, uppkrupen i min skinnfåtölj med laptoppen i högsta hugg och bara njuter av den värme som luften fortfarande bjuder på. Kollade just upp mot den klarblå himmlen och såg ett flygplan passera, antagligen på väg mot varmare breddgrader. Nå ja, just nu klagar jag inte! men antagligen gör jag väl det imorgon när regnet surt tar död på min frisyr som jag så omsorgsfullt gnetat med hela morgonen för att se någorlunda anständig ut på jobbet, schizofren väder! jäklar klagade just.

Hur som haver, nu ska jag nog gå och rota fram något smaskigt ur kylen. Dock inget onyttigt då jag just investerat 1600 kr i ett halvårskort hos njoy (mycket trevligt ställe det där) för det vore ju lite att slänga pengarna i sjön, +-0 vill vi inte gå! så smaskigare än en masonitskiva med keso och ruccola blir det nog inte. Vilket skämt. Varför kan inte munkar vara nyttigt? Fibermunkar kanske?


Må gott, det gör jag!

Inga kommentarer: