tisdag 26 augusti 2008

människor som berör.

Där låg den, som siste man på fatet, invirad i kanel och socker och inom loppet av 3minuter var den borta, den sista kanelbullen - den sista biten av helena. Trots att våra vägar endast korssades i två veckor vill jag bara säga att du är en klockren tös som jag är väldigt glad över att jag lärt känna (såpass mycket som man nu kan lära känna en person under två veckors tid med omlottgående arbetspass). Det är sällan man klickar så bra med vissa människor, och det är verkligen sällan någon har lika usel musiksmak som mig =)

Har jag vägarna förbi Umeå så lovar jag att titta in.
Lycka till i framtiden tjejen, du är en kanonbra bagagare med en störtskön personlighet!

om det någongång blir svårt ska jag alltid följa mottot
"ge honom lite runkstånd bara"

många kramar
/jamila

Inga kommentarer: