torsdag 24 januari 2008

De senaste dagarna har bjudit på en hel del skratt och bravader. Bland annat min och danielas min lilla tripp till sala där vi gottade oss i prinsessbakelse efter kaka efter dundersmörgås efter bakpotatis etc. dagen därpå blev det spel och en herre jösses massa skatt här hemma med dani, emme och okke, då oscar i spelet A till Ö - påstående
" Saker gjorda av trä " slänger ur sig svaret ålandsfärgan, haha bland det roligaste jag hört!
Efter att ha slitit varg på jobbet hela veckan samt sovit ca tre timmar per natt pallarade jag och mirre oss in i box salen igår vilket vi inte skulle ha gjort. Övertrötta som vi var flabbade vi bort halva träningen bland annat till komentaren som jag halspalde ur mig under allt annat än lugn musik.. dunk, dunk, dunk ..
Jag - min ork är inte direkt på topp idag!
Miriam - va? jag hör inte? vad säger du?
Jag - jo jag sa, min ork är inte direkt på topp idag..
Miriam - vad säger du? har du ätit på tipp-topp idag? och? varför säger du det nu!
haha nötter!


Snart är det jag, dani och pernilla med wien för våra fötter som gäller!
sjutton vilken succé det kommer bli...

Inga kommentarer: