söndag 13 januari 2008

Tusan vilken skön dag!
som bjöd på en låååång och härlig promenix med andra halvan av 'the gluffsers' nere vid hamnen, tanken var ju dock att vi sen skulle mysa lite romantiskt med händerna runt en varmchoklad, men vart slutade vi.. ja vart slutade vi.. om inte på spicy hot alá vissa sug går inte att dämpa, dags att dra fram klippkortet. Vill också tillägga att den som uppfann dansbandsmusiken är en sann hjälte, snacka om att musiken gör en på bra humör!

Lovade även anderas att jag skulle ägna en rad åt honom vilket jag nu gjort, slut på raden.
haha nejdå men jag skulle tydligen skriva något i form med att han är den roligaste jag vet, vilket var det roligaste jag hört på länge, så summan av kardemumman är han nog bland de roligaste personerna jag i nuläget vet. Thanks mate, you're a good friend!


'jag börjar om på nytt alla moln har flytt och jag ser ljuset igen, det är min dag idag'

Inga kommentarer: