fredag 22 februari 2008

haha är i städartagen just nu och hittade i och med det en gammal lapp med massa roliga komentarer från skoltiden, det var tider när jag aka. Börje och Emma aka. Ernst och jag var som stördast!

- "titta vad jag har lärt" mig säger emma under datorkunskapen och visar stolt upp att hon färgat texten blå och gjort den fet.

Emma under en sex diskussion.
-Lena Handen? går hon på rubeck eller?

"jag kunde inte sova inatt för jag hade en halv harkrank som gasade runt i rummen"

jag -Vad hette han? pelle?
- beklagar bortgången av din mamma

- "är mamma ledsen?"
- nej sune, mamma är rörd!

Under en föreläsning skäller föreläsaren ut svartingligan längst bak i klassrummet som bara flabbar och stör. Jag och Emma sitter bänkade på andra raden från tavlan. Killen från Almi skriker verkligen när han pratar.

Almi snubben till gänget längst bak - Jag hör bättre än vad ni tror, sluta prata!!
Emma muttrar - Vi hör bättre än vad du tror!
föreläsningen resulterade inte i någon vidare lärdom utan snarare tre dagars tinituss för vår del, aotch!

- sol i sinne, brun inne /Rudolf.


Inga kommentarer: