torsdag 14 februari 2008

Tusan så skönt det var att lämna vässan för en stund.
så kul att se dig igen, har verkligen saknat dig vännen!

torsdagen den 14 visade sig (trots alla hjärtans onödiga dag) vara en riktigt behaglig dag, även fast mina morgonvåfflor som jag så gott skulle vakna till uteblev =) sucker!
I nuläget känner jag dock att jag skulle behöva en stor dos sömn, vilket jag strax tänkte unna mig. Välbehövt med tanke på att tidigare dygn innehavit mindre än två hela sovtimmar.


"INGELA la la la la, vicken Pingela la la la la
Ingentingela la la lagår upp mot INGELA la la la la la la
INGELA, en fara för trafiken, när hon dyker upp uppstår paniken
Man krockar och kör på varann och rullar ner i diken
Men vem är det som ler mitt i all kalabaliken?
- Jo, INGELA la la la la,vicken pingela la la la la
Ingentingela la la lagår upp mot INGELA la la la la la la"

Inga kommentarer: